De Start - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ank en Leo Berkel - WaarBenJij.nu De Start - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ank en Leo Berkel - WaarBenJij.nu

De Start

Blijf op de hoogte en volg Ank en Leo

09 December 2016 | Indonesië, Sanur

Woensdagmorgen 7 december vroeg opgestaan en om half acht de bus naar Schiphol met 2 zware koffers. Na het ontbijt en koffie daar om 10.55 uur vertrokken met Singapore Airlines. Een vlucht van precies 12 uur, wat een zit.
De laatste 3 uur veel turbulentie en een nacht overgeslagen. De aankomst in Singapore (lokale tijd 6.00) even de benen strekken en 3 uur later doorvliegen naar Bali een vluchtje van maar twee en een half uur.
Het resort Puri Santrian bereikten we 8 december lokale tijd 12.00 uur, maar we waren wel 24 uur onderweg geweest.
Na een onrustige nacht vandaag geluierd aan het strand en zwembad.
Alleen liep ik op mijn blote voeten stootte mijn teen aan een scherpe rand.
De badmeester belde direct een dokter en die plaatste 3 hechtingen om de wond te dichten. Verder geen problemen meer.
Morgen foto's maken hier en die zijn mooier dan die van mijn teen, dat beloof ik jullie.

  • 09 December 2016 - 15:36

    Harry Kock:

    Dat is kut.
    Maar blijven lachen ,altijd beter dan in nat Amsterdam met 9 gr.
    Leuk om jullie zo te volgen.
    Maak er wat van .
    groetjes van ons
    Harry ian

  • 09 December 2016 - 20:06

    Tineke Bakker:

    Wat ben jij weer een pech vogel dit is de eerste keer maar wel de laatste.
    Denk er om dat je geen infectie krijgt laat Leo je maar dragen.
    Nu lekker genieten.
    Groetjes van mij.

  • 11 December 2016 - 11:40

    Zwannie De Groot:

    Hallo Ank en Leo,
    Wat een pech aan het begin van jullie vakantie. In ieder geval zijn jullie inmiddels lekker op Bali en kunnen jullie relaxen en genieten van het eiland.
    Groetjes - Zwannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 December 2016

De Start
Ank en Leo

Actief sinds 16 Dec. 2016
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 6638

Voorgaande reizen:

09 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: