Een koud einde 2016 en een warm begin in 2017 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ank en Leo Berkel - WaarBenJij.nu Een koud einde 2016 en een warm begin in 2017 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ank en Leo Berkel - WaarBenJij.nu

Een koud einde 2016 en een warm begin in 2017

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Ank en Leo

06 Januari 2017 | Australië, Melbourne

Op onze vrije dagen zondags en woensdags verkennen we het schiereiland Mornington Peninsula.
21 december naar Arthurs Seat een heuvel met een kabelbaan, die net nieuw in gebruik is en uiteraard is gebouwd door Oostenrijkers. Bovenop de heuvel een goed overzicht naar beide kanten van het landschap.
Kerstmis was een rustige vrije dag voor Dennis en Elena, maar de volgende dag Boxingday is het begin van de vakantietijd hier, dus super druk in de shop en om half elf bij onze gebruikelijke koffie daar, heb ik moeten werken tot sluitingstijd. Ben inmiddels een volleerd afwasser.
28 december naar Flinders om daar te golfen, een baan die langs de kust is aan gelegd en door de wind van zee zie je daar vele parapenters en parasailers. Grootste probleem op zo een baan de vliegen.
Oud en nieuw met ons tweetjes gevierd de familie was zo moe van het werk en moesten nieuwjaarsdag om 6 uur beginnen met werken, dus die lagen al om 9 uur in bed.
Nieuwjaarsdag was voor hun een top omzet en wij waren naar cape Schanck waar ook een Pebbles Beach was, helaas niet de golfbaan, maar een vuurtoren.
3 januari 2017 naar Portsea Golf een mooie en moeilijke baan, welke op het uiterste puntje ligt van het schiereiland.
5 januari Champagne, de alcoholvergunning kwam binnen, dus proosten daarop.
Zie de foto's die bij het verhaal horen, tot over een week, als we naar Melbourne gaan voor de Cruise rond Tasmanië.

• 06 Januari 2017 - 12:43

Janine:

Hi voor het geval jullie mijn app niet hebben gekregen de allerbeste wensen voor iedereen. wat fijn voor Dennis dat het zo goed gaat met de zaak en dat jullie tussen het afwassen door ook nog tijd hebben om te golfen! Veel plezier nog en dikke kus voor iedereenX